Update!

Här trodde jag att det skulle bli bättre uppdatering igen efter lovet varit och vardagen lugnat ner sig lite.
Släng dig i väggen på att jag hade fel!

Skolan tar som vanligt skitmycket tid! Och nu har jag äntligen lyckats med att välja bort matteD, KemiB och FysikB. Det är fan patetiskt att jag valde natur och nu i tvåan, halvvägs genom gymnasiet väljer bort alla såna ämnen.. Men det är bara att acceptera för jag har ingen lust att gå in i väggen för att det blir för mycket arbete. Så efter många svordomar över nya syon, samtal med programrektor och hopp så ska det lösa sig! Tiden jag inte är i skolan, så är jag antingen på Friskis och jobbar (torsdag och fredag) eller tränar.  Och de timmar som blir över i veckan är jag ute i Sävja hos pojken min eller så är han hos mig.

Allt rullar på skitbra, fyller 18 imorn och förhoppningsvis är  Danne med att fira den dagen hos mig. Så nu sitter jag och längtar till imorn av massa olika anledningar! Utgången blir dock nästa helg när Putte oxå fyllt 18 och kan följa med ut, så nästa mål blir att försöka få ihop ett gäng som vill hänga med !

Nej nu ska jag in o kolla om det står något om kvällens träning och sen är det bara att sätta igång med att städa inför imorn...

Egna Åsikter?

Berätta vad du tänkte på!:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0