Options?

Om du tar åt dig lätt, känner dig träffad eller sårad lätt. Läs inte.

Nu var man där igen, vad ska man göra när allt bara faller samman?

Jahapp, jag får väl erkänna, jag hatar er inte. Men jag gjorde det då. När ni slet bort mig från kanten på perrongen för att hindra en smäll med ett godståg. Jag borde väl tacka er kanske, men det är jag inte redo att göra än, ni tryckte i mig maten för att få mig att må bättre, kanske borde jag tacka er för det? Men vill jag verkligen det? Ja det vill jag, en dag när det känns rätt igen. Så tack tills vidare.

Vad ska man göra när en vän man haft i 2 år bara slutar prata med en? Jag får aldrig sms, aldrig msn konversationer och samtal är att se sig om i stjärnorna efter. Jag saknar honom i alla fall, jag vet dock inte hur jag ska kunna få det här att funka. Jag kan inte tvinga en vänskap att fortsätta. Så nu backar jag och upp till honom då.

Vad fan jag pallar inte med alla spindelnät med problem längre, en olycka kommer sällan ensam. Nu har jag en tanke i huvudet som jag verligen inte borde ha.
  Jag gjorde bort mig för ett halvår sen som jag nu ångrar som fan! Jag fick reda på mer än jag borde ha fått efter en fest, allt förändrades och blev perfekt i en vecka, sen åkte han igen. Med ett löfte om att komma tillbaka till mig. I augusti var han tillbaka, jag förnekade det som hänt, och nu ångrar jag mig igen, varför slängde jag mig inte bara i hans famn och sa att jag saknat honom?! Varför stod jag där som om vi knappt kände varandra och sa "hej, hur mår du?" Kan man vara mer tråkig och stel?! VAD ska jag nu göra för att få honom att förstå. Nu äntligen är det dags att träffa honom igen! I helgen.



Egna Åsikter?

Berätta vad du tänkte på!:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0