Maybe someday

Vad är det jag gör egentligen jag har ju alltid varit stabil och förutsägbar!?!?

Men här åker jag ner på stan och är ute till halv 12 bara för att jag känner för det, åker ner dagen efter bara för att och är borta många timmar där med. Vad fan gör jag kan man fråga sig?
 Jo i måndags var jag på bio med en av stans mest mysiga människor, dock kom vi ju in på en skräckfilm så jag kramade sönder stackarns hand  ;-) Men mysigt var det, så jag får tacka dig för bion <3 Sen satt man på vägen hem och kunde knappt släppa vissa tankar. Spegelbilder. Nej.
    Och igår, då var jag snabb ner på stan oxå, dum som jag är tog dock stövlarna och mina fötter är typ misshandlade idag! Men det var det lugnt värt, vem tackar nej till ett antal kramar och mysig pratstund? Men men mysigt var även det så jag var glad över att du åkte in för att "leta skor". O nu sitter jag här, tredje dagen i veckan o saknar dig redan. Vad ska jag göra hela dagarna när du jobbar och jag inte vill något hellre än att få en kram?!

Aja, nu ska jag snart till skolan, har väl stans värsta migrän idag, tror fan jag ska spy snart av alla jävla lukter som bara gör det hela värre. Fan ta det här. Usch jag strejkar.. Eller iaf lite.
Nu ska jag packa väskan och hålla tummarna att Foppa inte frusit över natten! Cya

Egna Åsikter?

Berätta vad du tänkte på!:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0