Make me smile for a while

yes. Score.  Vad ska jag nu göra?

Jahapp då sitter man o uppdaterar den här bloggen med. Kanske ska man uppdatera KRAM oxå? Men men det blir en senare sak i så fall.
Vad var det nu jag tänkte skriva? Jo just de !

'bout everythin'.

Börjar det inte bli lite mycket nu? Med skolan som jag måste skärpa till mig i, Och träningar och jobb.. Men men jag har klarat det förr så varför inte nu.

Aja, Den här veckan har varit ganska lugn hittills, inte hänt mycket alls, i måndags var det etik provet som faktiskt kändes som det gick helt okey, i tisdags var det en smådryg dag med träning på kvällen, stackars min kropp säger jag bara! Igår lika så, en kort dag och sen tränade jag på kvällen i brist på motivation att plugga! Idag är det provet i biologi och sen ska man till Jobbet drygt drygt drygt. Men man får tänka så här att det ger lite klirr i kassan iaf! Imorn är det äntligen fredag och jag har faktiskt inga riktigt spikade planer än. Lördag funderar jag på att träna och kanske hitta på nått lite senare på dagen, söndag så är det STENHAGEN som gäller! Det är fan DERBY HK 71 -UIF!

That's it for now folks^^ ciao

Egna Åsikter?

Berätta vad du tänkte på!:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0