Förvirrande..

Är det verkligen allt när man är kär?
Jag tappar andan när jag ser dig, är jag kär för det?
Jag skakar i rösten och blir nervös när du pratar, är jag kär?
När du tar min hand lämnar jag marken i tanken, är jag kär?
När du är allt jag ser natt som dag, är jag kär? 


Vad är Kärleken? Vad är den där känslan för något?
Jag vet inte om jag verkligen vill veta, jag trodde mig veta vad kärleken var och fick mig en smäll på käften. Jag trodde mig bättrat tankarna och nu visste vad kärleken är, men då försvann han från mig. Jag bet mig i läppen, såg mig inte om och kämpade vidare. Jag hittade mig själv och ett förtroende. Jag visste äntligen vad ordet älskar innebar, men då försvann han tillbaka in i lumpen. Vad ska jag göra sa jag! Då dök han upp, han som tog min anda med sitt första leende, han som än idag kan få mig att skaka i rösten o bli nervös fastän vi är nära vänner. Han som kan ta min hand och jag svävar. Är jag kär?
   Vill jag vara kär i så fall? Vill jag släppa in någon så nära i mitt liv kan man fråga sig. Ja det vill jag. Jag vill ha pojkvän igen, det vill jag. Men inte vem som helst utan jag vill ha honom med stort H. Jag förstår det inte! Jag har känt honom i 5.5 år nu, och jag minns första blicken, jag minns första leendet, jag minns första kramen och jag minns första kyssen. Är det nu jag ska konstatera att jag vet vad kärleken är? Jag tror inte jag gör det än. Men när blickar brinner som dom gör, Skratten smittar och kroppskontakt är ett mål, då finns det något att jobba för.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tell me how I’m supposed to breathe with no air?

If I should die before I wake
It's cause you took my breath away
Losing you is like living in a world with no air, oh


I’m here alone, didn’t wanna leave
My heart won’t move, it’s incomplete
Wish there was a way that I can make you understand


But how
Do you expect me, to live alone with just me?
‘Cause my world revolves around you
It’s so hard for me to breathe

Tell me how I’m supposed to breathe with no air?
Can’t live, can’t breathe with no air
That’s how I feel whenever you ain’t there
There’s no air, no air
Got me out here in the water so deep
Tell me how you gon be without me?
If you ain’t here, I just can’t breathe
There’s no air, no air










Egna Åsikter?
Postat av: Magnus

Chris brown o jordan sparks med låten "No air"? :)

2008-10-13 @ 22:45:18
Postat av: Ottow

hahahaa precis!

2008-10-14 @ 13:48:50

Berätta vad du tänkte på!:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0