Visste ni att:

Jag har världens bästa vänner? Att jag har vänner från det jag var liten?

Har du någonsin känt det där, känslan att du står ensam i hela världen? Det har inte jag av just den anldeningen att mina vänner alltid ställer upp för mig. Aldrig ska någon få skada någon av dom. Hör ni de. Då svarar ni inför djävulen om man går efter det mest drastiska smeknamn man fått.  Det finns inget som betyder så mycket för mig som vänskapen faktiskt.

 - Jag offrar allt för det, jag har sagt nej gång på gång till ett förhållande med min närmaste vän bara för att jag vet att det kan riskera våran vänskap, visst jag älskar honom över allt i världen, men jag klarar inte av tanken på ett liv utan honom som min bästa vän om något går fel.
 - Jag saknar mina barndomskompisar så mycket, från den tiden man var så liten att man lekte på lekplatser och var hemma hos varandra så länge det bara gick. Jag minns fortfarande allt det där. Jag saknar Göteborgsgänget, med Sofia,Josefin, Yvette och Joakim. Det var sååå länge sen och jag kommer fortfarande på mig själv med att sakna gamla tiderna tillsammans med er.
 - Jag har de där klasskompisarna man inte kan annat än att älska, dom som alltid ställer upp som orsaker till att få locka fram ett leende per dag, vad skulle gymnasieåren vara utan er, mina schwampar. <3
 - Den där vännen, som alltid ställer upp och ger mig tröstande ord så fort jag behöver det, som är som min egen syster. Som alltid kan retas, jävlas och muntra upp mig. Faktiskt har jag 3 såna vänner och ni betyder världen för mig.
 - Visste ni att elva år är en lång tid? Det är lixom mer än halva mitt liv. Men jag har haft två av mina bästa vänner enda sen sexårs och skolstarten. Ämma och Linnea ni vet verkligen inte vad ni betyder för mig om ni någon gång ställer frågan "tycker du om mig?" Jag älskar er mer än världen kan någonsin förstå och beskriva, ni ska aldrig behöva vara ensamma och ledsna, jag tar hellre den biten för er. Vill bara att ni är lyckliga.
 
Ni betyder.

Egna Åsikter?
Postat av: Bonsi

DU betyder <3 och jag vill inte att du tar den biten! Tack för att du alltid finns och alltid har funnits <3

2008-11-30 @ 10:42:03

Berätta vad du tänkte på!:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0