I must be dreaming..

I lördags var det en hektisk dag och jag minns den knappt om jag ska vara ärlig, dagen började med en sång stund i hopp om spelningar i framtiden, sen var man tillbaka i stan till 10 då man skulle på kundbemötande kurs på Ekeby, sen var det bara att åka hem och skjuta iväg till nästa grej, nämligen jobbet som kallade denna gången. Slutade 18 och hem o käka, Putte kom till mig 19 och sen åkte vi ner till Rockfesten där det var dags att jobba igen, hem åkte vi inte förrän seeeent ;)

Rockfesten var en rolig upplevelse i år med! Dock var det väl inte dom bästa banden som spelade på rätt tider! Men kul var det i garderoben där man stod hela kvällen och skrattade och flummade runt allmänt, underbart att få träffa Ämma igen! Kvällen bjöd på många roliga skratt och kul grejer. Även natten gjorde det... HAHA misstolka inte!
  Jag hann inte mer än gå av bussen och vinka hejdå till Putte så ringde telefonen, skyddat nummer... Och de flesta vet min reaktion på det, då suckar jag o är allmänt otrevlig... Stackars pojke säger jag bara, förlåt får jag väl säga såhär på efterhand. Men det var ett roligt samtal från en grabb som tydligen haft full koll hela kvällen och sen visat sig vara en vän till min sk. man så mitt mobilnummer var tydligen inte svårt att få tag på =P glad är jag väl för det idag.
    I söndags satt man på bussen til stan för att träffa detta charmtroll, och visst, där stod han i skitvädret och tog emot en med en stor kram, kan det bli bättre? Dock blev man ju nedstämd, ju närmare klockan tickade 12.30 då man skulle jobba, men charmisen köpte en engångsbiljett, gick in och gymmade och satt i bastun tills jag slutade så han fick krama mig igen.. hahaha jag klagar inte jag lovar!

Så nu är jag nyfiken om han är mer än bara underbar att se på ;-)

Egna Åsikter?

Berätta vad du tänkte på!:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0