Maybe Baby

Då sitter man här igen, måndag igen. Och vad är problemet kan man undra, jag vet faktiskt inte det själv för tillfället, jag har skrivit sex olika inledningar nu och ändrat mig varje gång för att jag vet inte hur jag ska kunna fortsätta skriva på ett relaterat ämne. Suttit och tänkte hela dagen nästan, varit hemma med migrän så tiden har det inte varit någon brist på. Men vad har jag kommit fram till kan man då fundera över, eller har jag ens kommit fram till något? Jag tror inte det jag.

Lovet har i alla fall nyss varit och gått förbi alldeles för fort och smärtfullt. Helgen när man satt och jublande över lovet som kom allt närmare så åkta jag och Piff ut till Stenhagen och stirrade på en riktigt rolig handbollsmatch mellan UHK (uppsala HK) och UIF(uppsala IF) . Och såklart(mest för att jag satsat pengar på matchen) jublade jag när UHK vann. Veckan var väl lugn, måndagen var det bara en väldigt skön dag i soffan och ett antal filmer, sjukt mysigt! Tisdagen fick man åka och handla och sen skulle man träna med Piffen (träning på tisdagar innebär Tomas mobbar Charlotte som hoppar upp o ner på en bräda o blir svettig!) Sen var det bara att rusa in i duschen, köpa lite "middag/mellanmål/kvällssnacks" och ge sig iväg till Handbollen, som förövrigt blev kvällens flipp. Satt där och åt lite innan lilla fröken Piff dissade mig för att dra vidare, även herr T.S dissade mig då för att köra iväg till Sthlm. Men vad gör man inte åt situationen? Man fick ju sällskap hem iaf med Putte! Thx Hun!!
 
Onsdag innebar mer träning! Elin kom hem till mig för att leka lite på eftermiddagen och käka tillsammans innan träningen kallade på oss. Efter en väldigt väldigt mörk cykeltur genom stadskogen så var vi framme vid Ekeby och veckans andra svettpass för min del. Usch stackars min kropp säger jag bara! Torsdagen nalkades och innebar agerand ledsagare för mormor och sen till jobbet! Drygt kan jag lova, enda som kunde varit bättre är ett leende. Men nu nalkas helgen igen, PANIK! snart börjar skolan igen. Vad hände i helgen då kan man fråga sig, ja i det stora hela var det mest jobbet som tog min tid faktiskt, jag jobbade själv på lördagen och sen jobbade jag för Fredrik på söndagen. Men det tackar jag faktiskt för, efter en jobbig lördagskväll var det skönt att få komma iväg och jobba! För på jobbet är det aldrig sura miner! Tack Paulina, Billy o Maral för det!


Egna Åsikter?
Postat av: Yvette

Nemen^^ hittade du min blogg:D Visste inte att du hade sånt^^... Klart du får göra. hade vart skoj att träffa dig igen! :D:D Ha de toppen

Puss Yvette

2008-11-03 @ 19:31:01
URL: http://yvettekarlsson.blogg.se/
Postat av: Bonsi

pussar på dig ;3

2008-11-03 @ 21:17:10

Berätta vad du tänkte på!:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0