Snart är det jul!!! eller?

Man börjar ju undra, när man tittar ut känns det som om det är oktober eller liknande. Men icke sa nicke, om 1 vecka är det julafton för fan!!

Igår var det sista handbollen hemma i fyrishov för 2008! Kul som satskap var det!!  Det var dags att heja fram HK til en sista seger som vi sa! Sakta men säkert fylldes läktaren med gamla tränare, spelare och familjemedlemmar. Några julkramar senare var det match start! HK 71 - Vassunda B. En lite rastlös målvakt höll sällskapet klappande och skrattande. Och Grattis Fredde till mixern, jag räknar med en smoothie stund snart!! ;-)
 
Men grattis till segern för fan killar! Grymt resultat på sista hemma matchen!! Härligt spelat fö'fan och jag tror fler än bara jag och Fredde längtade tillbaka ner på planen med ett sånt spel!! Hääääärligt!!



Egna Åsikter?

Berätta vad du tänkte på!:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0