Julledigt?

Jahapp, då sitter man här efter drygt en veckas julledigt från dator. Fan vad skönt det varit ska ni veta, inte saknat det ett skit! Eller jo, jag saknade min musik men tack vare ipoden behövde jag inte starta datorn!

Men nu sitter jag äntligen här igen, mest för att kolla mailen så inte chefen skrivit och för att leta billiga skivor på ginza! Julen har varit helt ja... Annorlunda. Jag saknar när man var yngre och allt var perfekt på jul! Iår stod jag här igen med tårar längs kinderna när pappa berättade att brorsorna skitit i julklappar till mig iår. Men men det är väl livet, men då lägger lixom jag oxå det på minnet så jag inte lägger ner massa pengar på att köpa till dom nästa år. Man har fått anpassa alla juldagarna så att mormor skulle kunna vara med på dagarna och få julkänsla hon med, vilket inneburit låååååånga sega planeringskvällar innan jul. Segt kan jag lova! Men totalt värt det när hela familjen är samlad på julafton.
   Julklapparna var många iår med, fan jag måste vara snäll tycker tomten, eller så är tomten som mig "Wannabe" snäll lixom så han tycker jag är snäll när andra tycker jag är elak xD Årets julklapp blev dock SM FINALBILJETTERNA !!!
Jag ska dit iår med! För 5 året i rad!

Jobbet börjar ta död på mig känns det som, nu är det den 29/12 och fram till den 8/1 jobbar jag varje dag. Knäppa tider och med en idiot till jobbarkompis. Tror fanimej jag stryper människan.
Dags att planera nyår oxå, Antingen blir det hemma med mormor och familjen eller så blir det att jag drar mig ut till Åsa på landet för att få mig några skratt och kramar.. Dock spelar allt roll på jobbet på nyårsdagen, jag måste byta bort mitt jobbpass för inte fan vill jag behöva åka från Knivsta vid 7 =P

Egna Åsikter?

Berätta vad du tänkte på!:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0