Då var det dags igen

Helg planering? Plugg.

Nej men nu sitter jag på grafisk kommunikations lektionen och gäspar mig hem till min säng i tankarna. Kanske borde man komma i säng tidigt idag? Men vad består kvällen av då? Jo, jag ska hem och direkt dra igång och värma glögg och sen sätta mig och börja plugga till fanskapet till slutprov nästa vecka.
   Dagen har bara vart seg dryg och tråkig. Först en seg redovisning om Hamiltondilemmat (no offence pojkar om ni läser det här men det blev lite segt efter en stund när diskussionen urartade.) Sen hade jag en ensam håltimme på drygt 1 timme och 50 minuter som jag fördrev med att plugga, men vad fan dagen kan väl inte bli värre tänkte jag! Men joooo, vi hade ju matteprov för fan, kan det bli värre? Dock får jag väl erkänna för mig själv att jag nu tröttnat helt på skolan och skiter i hur det går. Trots det så gör jag det bästa jag kan i alla fall. Mer kan jag inte begära av mig själv. Och nu sitter jag här igen, desktop/grafisk kommunikation. Bara en lektion kvar innan man får bege sig hemåt. Men vad ska man göra på textkommunikationen tro...  Sitta vid datorn då med kanske? *spyeffekter*

Nej men helgen består faktiskt inte bara av pluggandet, och inte heller av tråkande. Imorn ska jag först med mamma på stan, sen hem och fixa i ordning mig så jag ser lagom söt ut för att kunna åka iväg på handboll i Fyrishov med min älskade pappa! Vad skulle  jag göra utan honom såna här stunder! <3 Du är bäst!! Sen blir det väl kanske en tur ut till Sävja på Tomterocqen för att se Twilight spela, annars får det la vara så jag bara åker hem och sover!! ;-) 
   På söndag drar jag med mamma till sthlm för att träffa Yvette och vovven hennes för att sen också vandra runt på hundutställningar och fördriva tiden där!! Toooopppen!!

Sen är det måndag igen... Helvete.

Jag vill ha jul!

Egna Åsikter?

Berätta vad du tänkte på!:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0